Friday, 11 May 2012

medical checkup!!!!!!

assalamualaikum,, yayayayaya penat sangat-sangat hari ni,, ni semua gara-gara KUIM la nie,, tapi tak pe la kan,, belajar punya pasal berkorban la sikit,, hey tapi tak rugi tau pergi medical checkup ,,, dapat cuci-cuci mate,, hahaha ramai pulak dokter practikal sekarang,, memang kenyang la mate <ayat aku mmg tak boleyh bla>
dokter-dokter tu sume comey-comey cun-cun wa kata sama lu,, tapi yang aku pelik hampir semua dokter-dokter practikal tu sume kecek kelatee,, -.-'

hasil medical checkup tadi alhamdulillah semua ok saja
   
boleh dikatakan dekat 3 jam la jugak nak settle kan semua hal medical checkup,, harap-harap lepas nie aku x kene pegi lagi la kan,, ok la sampai sini je kot,, aku nak tidor da ngantok,, papai,, selamat malam,, assalamualaikum,, :)