Tuesday, 14 May 2013

DKM 2

sungguh aku rindu giler dengan member bergurau gelak terbahak-bahak ni <agak tak senonoh>.. bila da duduk tempat orang jauh dari family pepandai la kita nak bawak haluan masing-masing.. paling penting jaga diri <nasihat berguna dari penaja> 

sebelum memasing berangkat pulang ke kampung halaman sempat lagi bergambar di pokok mangga.. hehe 




agak kemalasan nak mencerahkan sedikit gambar.. rindu geng2 DKM nie.. 

my love *saja gedik-gedik

bila belek-belek balik gambar yang banyak sangat-sangat dalam laptop terjumpa pulak gambar ni

 

perasaan yang sukar digambarkan bila bangun tido tengok whatsapp ada gambar ni.. ahakzz.. 
tak pernah terfikir Si Dia akan buat macam ni.. 

and thisssss 
nak periksa masa nie.. kejut bangun la citer nye nie.. =) 
tulisan beliau dalam mamai lagi ni.. hihi

 

ada rupa hindustan tak ?? hehe  :*



P/S : Never forget me, as I will never forget you.
If I had to choose between breathing and loving you I would use my last breath to tell you I love you.







wartawan ???

mom : nanti dah keluar nak jadi apa ?? 
me : don't know la ma.. 
mom : nak jadi wartawan ke ?? x payah la mintak jela keje dgn TM tu.. 
me : errrr tak nak pon jadi wartawan tu.. bukan minat pon nak menulis2  ni bagai.. 
mom : bagus !! kalau nak jadi wartawan boleh tapi untuk surat khabar Harakah la.. *sambil tergelak tersengih 
me : haaaa~ tak habes-habes dengan Harakah mak...