Tuesday, 23 July 2013

cuba untuk mengerti

sikap bertolak ansur dalam sesebuah organisasi sangatlah penting..
kalau ada yang ikut kepala sendiri memang akan berlakunya perselisihan faham antara satu sama lain dan perkara takkan habis macam tu je..
lagi satu dalam adat berkawan janganlah ada diantara kita yang kuat mengadu domba ataupun lebih senang dikatakan mengapikan antara satu sama lain .. 
orang macam ni aku rasa elok hantar pos laju je pegi memana tempat yang dia sorang je boleh hidup.. 
maybe waktu ni baru orang macam ni la baru sedar apa yang dia orang tak nampak kesalahan masing-masing.. 
asyik nampak kesalahan orang bawahan je.. 
jangan sampai sesuatu organisasi tu da hancur berkecai baru nak terhantuk.. 
tak guna apa lah dah.. 
memandangkan hari da lewat malam kepala pun da berat eloklah kita merehatkan minda dan fikiran.. 
selamat malam.. ^_^