Thursday, 6 June 2013

dapat call from Mekah =')

petang tadikan En. Kesayangan call dari Mekah.. hampir 2 minggu tak dengar suara beliau.. rindunya Tuhan saja yang tahu.. terkejut jugak nombor pelik masuk sekali angkat 'boleh cakap dengan izzah syahira?' lebih kurang cam ni la dia cakap.. sepanjang perkenalan ni aku paling suka bila die panggil nama macam tu.. i don't know why.. macam ada satu feel yang susah nak cakap bila die panggil cam tu.. rasa macam janggal giler bila borak sekejap tadi...

aku bersyukur apabila dipertemukan dengan seorang insan yang menjadi idaman selama ini.. seorang yang sangat memahamiku dalam apa jua keadaan .. sentiasa setia bersamaku.. tidak pernah berpaling daripadaku .. jika mahu dibandingkan antara aku dan dia terlalu banyak perbezaan kami.. seikhlas hati aku katakan aku bangga dengan beliau.. mungkin orang lain menidakkan apa yang aku katakan .. tapi peduli apa .. anda tak nampak apa yang saya nampak dalam diri beliau.

mungkin orang akan kata bajet tau je semua minah ni.. suka hati anda lah mahu menilai saya macam mana.. manusia memang tak lari dari sikap prejudis terhadap sesuatu..

doakan beliau sekeluarga selamat pulang ke tanah air 12 jun ni.. 
 En. Bulat ..
 i miss u so much .. =')