Thursday, 26 December 2013

Masuk Wad



buat julung kalinya aku bergelar pesakit dan terpaksa masuk wad untuk menjalani pembedahan.. 
ramai yang memomok-momokkan masuk jarum ni sakit sangat.. 
hakikatnya lepas rasa sendiri reaksi aku kat dokter "la tak de la sakit sangat".. 

hari pertama masuk wad my lovely bro datang bawak pizza.. 
asalnya dia tanya nak makan apa.. dengan nada gurau kata nak pizza padahal main sebut je.. 
dari kolej ke hospital mengambil masa 1 jam setengah dan dekat 2 jam jugak.. 
demi kasih yang tidak pernah luntur beliau membawa diri beliau yang kurang sihat semata untuk melawat daku yang hanya duduk di katil wad.. <love u dear> 
terharu sangat-sangat bila beliau muncul didepan mata.. 

alhamdulillah pembedahan berjalan lancar dan tak da sedikit pun rasa kesakitan walaupun ubat bius dah habis.. 
so sekarang masih lagi dalam berpantang.. 
segala jenis ikan menjadi santapan setiap hari selama berpantang ni.. 
dan yang best nye tak yah buat keje.. ngee~ the best moment !!  
doakan saya supaya cepat sembuh sepenuhnye.. terima kasih.. =)


jOgInG

asalnya setiap sem buat azam nak turun stadium joging.. 
akhirnye selama 3 sem kat kolej baru sem 4 berjaya turun stadium pepagi buta nak joging.. 
hakikatnya turun dengan muka memasing sembap lagi.. pepaham sudah la.. =D






Kemang Bay

Teluk Kemang Most Wanted yawww !!  
with sesayang sekalian.. 
angkut dari kolej.. 
picnic with my family.. 
kekawan semua orang jauh dari Penang, Kelantan.. 
bak kata mereka "family izzahlah tempat kite orang menumpang kasih"..
sobak kojap den dongar eah.. hee~ 
masa ni firstime my bro jumpa bakal family baru die.. hehe .. akan datang insyallah.. =)

 








Dating Time !

keluar dating bila naik semester baru.. asalnye teman bro ni shopping.. 
hari tu enjoy lepas ambil result.. 
oh ya! pasal result sem ni pointer naik.. #happy 
Alhamdulillah ada beberapa subjek dapat 4.00 dan tak sangka pun dapat 4.00 bg subjek-subjek tersebut.. 
masih mengekalkan 3.++ ke atas.. tapi Dekan x sampai lagi.. semoga sem seterusnya bertambah baik..
and bro pon naik pointernye.. Alhamdulillah.. =)




macam mana nak muka macho katanya.. 
tak buat muka macam tu pun memang da macho sayang comel lagi.. :') 
<sesiapa nak vomit jejauh ye.. habis pulak gajet yang korang gune nak bace ni>



Zoo Aku Datang

setelah sekian lama rasa malas bertapak dalam hati untuk mengupdate blog.. 
akhirnya baru hari ni mendapat satu kekuatan nak berkongsi apa yang rasa nak dikongsi.. <ayat khelingg> 
bak kata orang gambar menceritakan segalanya.. 
nah !! lama dah tak jejak zoo.. last jejak masa sekolah rendah..