Monday, 23 April 2012

pengalaman MAP

assalamulaikum,, selamat pagi,,, -,^   

disebabkan harie nie hari minggu tak de la bnyk sangat keje yang kene buat hari ni,, jadie ader la mase untuk tulis2 nie,, ok post kalie ni cume nak berkongsi sedikit pengalaman semasa aku dgn sedare aku menyertai program MAP ,,, < dlm hatie korang mesti cakap amende la minah nie melalut nie kan,, jgn ngumpat x baek untuk kesihatan hatie ok> ahakzzz ok meh sini aku jelas kan MAP tu aper MAP nie merupekan satu program motivasi yang dikendalikan oleh DR.TENGKU ASMADI TENGKU MOHAMAD,,, ha!! kenal tak same Dr. nie??? tgak bawah nie 

:
:
:
:
:
:

<ha nie la gerangan tuan punya badan bagi nama DR.TENGKU ASMADI TENGKU MOHAMAD> 
<amacam hensem??> 

berbalik pada cerita motivasi yang diadakan selama 2 harie je,, bagi yang duduk jauh tempat penginapan ada disediakan,,untuk pengetahuan korang jugak program nie diadakan diseluruh Malaysia x tau la sabah sarawak ader ker tak,, aku pergi masa program nie diadakan di KL,,

 hari pertama masok situ punyer la excited nak pegi lepas subuh jew da siap2 da nak pegi motivasi <niat nak berubah tinggi weyhh
jadi nak dijadikan cerita pagi2 lagi kiter orang da bertolak nak pegi kat tempat motivasi tu mmg ramai weyhh aku cakap motivasi tu dia buat dalam satu dewan yang besar + aircond ,, mmg mengigil la duduk dalam tu,, masa motivasi dijalan kan kite orang di larang on handphone walaupun silent,, kalau dapat tangkap memang kene la,, disiplin kat situ tegas,, kecut jugak la perot masa tu,, lagi satu bab tidow,, kepantangan kat situ jangan la sesekali cube tesengguk2 kat situ memang nampak jew kat mata dia kita tdow,, memang tak de peluang la nak tdow,,


ahakzzz pasal makanan pulak die orang mmg da siap kan katering lagie,, mmg sedap la katekan,, kenyang mkan,,, motivasi habes dalam pukul 7 lebih kurang,,, motivasi yang disampaikan mamang sampai la kat kite,, masa hari pertama tu semuanyer berjalan dengan lancar,,, harie pertama kita orang diberi tugas untuk buat mind map yang da dia ajar cara buatnya,,, esok nya bawak la kerja yang di beri tu sekalie da kumpul hamek kau depan2 kami dia koyak kan sume kertas2 tu,,, memang sentap habes la mase tu,, kecut perut giler2,, satu dewan senyap,, lupe pulak nak bagi tau masa motivasi nie diadakan motivasi ni terbuka untuk pelajar sekolah rendah,menengah dan universiti/kolej,,, ramai kan,,

ada sampai satu tahap lampu dewan ditutup bagi muhasabah diri sendiri,, masa ni la kita akan nangis sepuas2nya ,, satu dewan menangis mendengar kata2 yang dikeluarkan oleh Dr.Tengku Asmadi,, boleyh dikatakan masa nilah waktu kemuncak bagi program motivasi,,,,selepas adegan nangis2 waktu penyampaian  sijil pula yang menandakan kita da berjaya mengikuti program motivasi tersebut,,,
:
:
:
:
:
:
:
:


<ha nie la sijil nyer>

ape2 pon,, bagi aku motivasi nie la yang paling terbaik yang penah aku dapat,, ok la aku da sibuk balik ni,, sampai  sini jew post kali ni,,, tooceee toceeee,,,

2 comments :

  1. comel??? ahakzzz,,, tgk tuan blog dulu,, comel ke x???? huahuahua

    ReplyDelete