Wednesday, 15 May 2013

KAWIN VS BELAJAR

customer : kak lagi berapa tahun kat sana ? 
me : 2 tahun lagi cik ..
customer : owh !! lepas tu nak buat apa ?
me : tak tahu lagi maybe keje tak pun sambung lagi.. 
customer : la ingatkan kawin. kawin ni tak salah awal baru kita tau macam mana nak membentuk rumah tangga sendiri. 
me : *tersengih lebar-lebar 
mom : amboi-amboi.. tolong dulu mak ayah eah ha baru fikir nak kawin. *sambil jeling-jeling kat pak cik tu.. 
me : *senyap 
customer : apo lak salah eah kot jodoh dah sampai jalan je.. nak buat cam ne lagi.. blaja ni bagus.. anak acik tu tak tau la macam mana *tetiba 

lalu pak cik itu berlalu pergi kekebunnya dengan setapau nasi lemak.. 

No comments :

Post a Comment