Thursday, 26 December 2013

Masuk Wad



buat julung kalinya aku bergelar pesakit dan terpaksa masuk wad untuk menjalani pembedahan.. 
ramai yang memomok-momokkan masuk jarum ni sakit sangat.. 
hakikatnya lepas rasa sendiri reaksi aku kat dokter "la tak de la sakit sangat".. 

hari pertama masuk wad my lovely bro datang bawak pizza.. 
asalnya dia tanya nak makan apa.. dengan nada gurau kata nak pizza padahal main sebut je.. 
dari kolej ke hospital mengambil masa 1 jam setengah dan dekat 2 jam jugak.. 
demi kasih yang tidak pernah luntur beliau membawa diri beliau yang kurang sihat semata untuk melawat daku yang hanya duduk di katil wad.. <love u dear> 
terharu sangat-sangat bila beliau muncul didepan mata.. 

alhamdulillah pembedahan berjalan lancar dan tak da sedikit pun rasa kesakitan walaupun ubat bius dah habis.. 
so sekarang masih lagi dalam berpantang.. 
segala jenis ikan menjadi santapan setiap hari selama berpantang ni.. 
dan yang best nye tak yah buat keje.. ngee~ the best moment !!  
doakan saya supaya cepat sembuh sepenuhnye.. terima kasih.. =)


No comments :

Post a Comment